.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست اداره‌ کل صمت مازندران با ابلاغ ساعت کار اصناف :
اصناف مازندران تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند/ اصناف و بازار برای مدیریت مصرف انرژی همگام و همراه هستند
شمال نیوز: سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت : با تصمیم اخیر ستاد بحران استان و با هدف کاهش مصرف انرژی پایان ساعت کاری اصناف استان تا آخر هفته جاری ساعت ۱۸ تعیین و به صنوف ابلاغ شده است.
اصناف مازندران تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند/ اصناف و بازار برای مدیریت مصرف انرژی همگام و همراه هستند

 به گزارش شمال نیوز، محمد حسن صبوری دیلمی افزود: با توجه به افت فشار گاز در برخی شهرستان های مازندران و به منظور جلوگیری از قطعی گاز مشترکان خانگی تصمیم برآن شد ساعت کاری اصناف کاهش یابد.

 

وی ادامه داد : این تصمیم ستاد مدیریت بحران مازندران در خصوص فعالیت اصناف از امروز یکشنبه تا پایان این هفته خواهد بود و تصمیم گیری برای هفته پیش رو منوط به شرایط جوی و وضعیت انرژی است.

 

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام کرد: همچنین واحدهای صنفی مستقر در پاساژها و مراکز خرید می بایست نسبت به خاموش کردن وسایل گرمایشی اقدام نمایند.

 

این مسئول ضمن عذرخواهی فراوان بابت محدودیت‌های درنظر گرفته شده، با تقدیر از همکاری و همراهی اصناف مازندران ادامه داد: عبور از شرایط کنونی نیازمند از خودگذشتگی و همراهی همه‌جانبه تمامی اقشار جامعه بوده و اگرچه اعمال محدودیت‌های درنظر گرفته شده مشکلاتی برای صاحبان واحدهای صنفی به‌ همراه خواهد داشت، اما بدون تردید مجموعه اصناف و بازاریان بزرگوار که در مقاطع مختلف و حساس همچون دوران دفاع مقدس و سال‌های مبارزه با شیوع بیماری کرونا امتحان پس داده و همراه و در کنار مردم و مسئولان بودند، در این روزهای سخت برودت هوا نیز همراه و همگام خواهند بود تا هموطنان عزیز در خانه هایشان آرامش بیشتری را تجربه نمایند.

 

خاطر نشان می شود: تعداد واحدهای صنفی مازندران بیش از ۲۰۰هزار واحد است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 دي 1401
چرا زودتر اطلاع رسانی نمی کنید تا کسبه ها تکلیف خودشان را بدانند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.